Regulamente și anexe

Citiți cu atenție Regulamentul, descărcați cele trei anexe, printați, completați și semnați

Regulament Eurovision 2017

Anexa 1 2017

Anexa 2 2017

Anexa 3 2017


Regulation Eurovision 2017 (english)

Annex 1 2017 (english)

Annex 2 2017 (english)

Annex 3 2017 (english)

 


Regulament Campanie „EUROVISION TE PREMIAZĂ”

Modificări în regulamentul campaniei „Eurovision te premiază”, în vederea detalierii procedurii de acordare a marelui premiu:

art 3.3 (introdus)

Angajații SRTv ( organizatorul concursului ), ai Operatorului Campaniei – SC SIMPLUS INVEST SRL si ai S.C. COTNARI S.A. (partenerul si sponsorul campaniei )” care votează in cadrul Selectiei Nationale pentru desemnarea reprezentantului României la Eurovision Kiev 2017 sunt înregistraţi în Campanie, conform prevederilor prezentului Regulament, dar nu pot fi beneficiarii premiului.

4.7 (modificat la paragrafele b), c) si d)

4.7     Procedura de desfasurare a Campaniei este urmatoarea:
a)      Dupa ce se anunta castigatorul  concursului “Eurovision 2017 – Selecţia Naţională –Finala” prezentatorul emisiunii ii cere acestuia sa comunice un numar cuprins intre 1 si numarul maxim de sms/apeluri primite;
b)      Telespectatorul care va fi înregistrat cu Sms-ul sau apelul vocal cu numărul ales de castigatorul concursului “Eurovision 2017 – Selecţia Naţională –Finala” va fi contactat in direct, i se va adresa o întrebare din cadrul emisiunii, iar daca răspunsul este corect i se va comunica ca este telespectatorul/spectatorul premiat cu un autoturism.
c)      In cazul in care participantul (telespectatorul/spectatorul) al carui numar de telefon a fost primul extras nu raspunde la telefon, nu se afla in fata televizorului, nu raspunde corect la intrebarea prezentatorului, acesta a pierdut sansa de a fi premiat, urmand a se lua in considerare urmatorul numar de telefon valid.
d)      În cazul în care participantul (telespectatorul/spectatorul) al carui numar de telefon a fost primul extras este angajat al SRTv( organizatorul concursului ), al Operatorului Campaniei -SC SIMPLUS INVEST SRL  sau al S.C. COTNARI S.A. ( partenerul si sponsorul campaniei ) ” va fi luat in considerare următorul număr de telefon valid.
e)      In cazul in care după 5 apeluri nu s-a acordat premiul de fidelitate, acesta se considera neacordat si se reportează  la alte campanii sau concursuri ce vor fi organizate de SRTv.
f)      În cazul unui  SMS sau apel vocal care nu sunt regulamentare, premiul se va acorda următorului sms/apel vocal regulamentar.