images

Eurovision 2021: Adevărata poveste de pe logo

Logo-ul colorat al Eurovision 2020 a fost un succes pentru fani și mulți s-au întrebat dacă va fi reutilizat în 2021. Recent, producătorul executiv Sietse Bakker a confirmat că logo-ul 2020 va primi un upgrade pentru Eurovision 2021.

Culorile logo-ului 2020 se bazează pe culorile steagurilor celor 41 de țări participante la Eurovision 2020. Designul circular reprezintă o cronologie cuprinsă între 1956 și 2020, fiecare țară fiind plasată pentru a arăta când a debutat la Eurovision, scrie wiwibloggs.

Deci, întrebarea este, cu un design special bazat pe Eurovision 2020, va fi actualizată sigla pentru a reflecta participanții la Eurovision 2021?

Sietse Bakker, producătorul executiv al Eurovision 2021, a spus că „dacă se va schimba ceva în țările care participă, va trebui să scoatem sau poate chiar să adăugăm câteva culori”.

Așadar, dacă o țară renunță - sau dacă suntem surprinși de orice revenire sau debut, toate acestea vor fi reproiectate pentru a reflecta identitatea lui 2021.

Logo-ul Eurovision 2020 și identitatea vizuală au fost create de agenția olandeză CLEVER ° FRANKE.  În luna mai, agenția a luat medalii de aur și argint la European Design Awards pentru munca la acest logo.